2007年7月3日火曜日

June 30th 2007 (2)

I want to understand English news very well.

I want to talk about world news in English with friends.

1.2番目のHeian shrine morning の方が面白くて自分にとって役立つ情報があっていいと思いま


 した。それは、ブログはその人の生活の一部や、個人的な意見が入っていた方が溶け込みやすいか

 らです。1番目のブログは一般的で自分も思うことだったので、知らない情報や驚きがほしかったで

 す。

2.1番目のNatto and Mayonaise の方がマヨネーズの作り方がのっていてすごく気になりました。それ

 に、私も友達で同じことをする子がいたのですが、初めは信じられなかったけれど、私はしてみると、

 どちらも好きなので見た目は少し...ですが、味はおいしかったです。でも2番目のブログもお勧めのお

 店が書いていて気になりました。1番目のブログは終わり方が少しはっきりしなかったのが少し残念  

 でした。 

3.2番目のLove these books の方が自分が好きな分野だし、ダヴィンチコード を見に行ったのですご 

 くわかりやすかったです。お勧めの本でようやくも書いていてくれたので、ぜひAngels and Demons

 を読んでみたいと思いました。1番目のブログはリアーナがすごく好きな子にお勧めなブログだと思い

 ました。

4. ①(1) The blog author is Minoru.

(2) His name is Minoru.

(3)He lives in Kyoto.

(4)Yes, I do.

(5)Because I want to know more Kyoto's nice place.

(6)Yes, it is.

(7)I think that he can reply to my comment.

(8)Yes, I can.

(9)I think that I will make friends with him by using email.

5.②(1)The blog author is Minoru.

(2)Hias name is Minoru.

(3)I don't know. Because he didn't write this blog.

(4)Yes,I do.

(5)Because I did same thing.I want to write my opinions.

(6)Yes,it is.

(7)I think that he can reply to my comment.

(8)Yes,I can.

(9)I think that I will make friends with him by using email.

③(1)The blog author is Haisa.

(2)His name is Haisa.

(3)I don't know.Because he didn't write.

(4)Yes I do.

(5)I want to know more interesting books.

(6)Yes,it is.

(7)I think that he can reply to my commment.

(8)Yes,I can.

(9)I will make friends with him by using email.

6.(1)Rob Dees, Richard ,I don't know.現地に住んでいる人がとって載せたもの。



(2)写真はのせた方が見る分にはいいと思うけど、もし悪用されたら怖いと思いました。

0 件のコメント: